četrtek, 19. april 2012

Šivanje

Tokrat je na mizi pristal šivalni stroj, ki je sicer potreben servisa, a bo še malo počakal. Trenutno ga rabim…

Najprej malo za vajo DSC05684

Ker sem delala prvič, sem aplikacijo naredila najprej, šele potem sešila skupaj torbico. Da bo lepo… ja, ampak nisem pomislila, da bi jo morala delat od strani. Drugič bom mislila še na to.

Druga… v bistvu sem testirala velikost, je malo manjša kot original.DSC05697

Pa ni tako rumena. Pika je zadovoljna in jo pridno nosi.

 

Tretja … je pa končno moja DSC05700DSC05704DSC05703

Ker ne nosim pisanih oblačil, bo kar pravšnja. Mogoče sem naredila pikico predolg ročaj, a je ne bom šla popravljat. Mi je čisto všeč. Ne, mi je zelo všeč.

 

Četrte še ni. Bo. Babi mi je prinesla en kup starih kavbojk in bi imela eno zase Smeško

2 komentarja:

Sonja pravi ...

Priiiidnaaaa :) ti kar še uporabljaj stroj.. škoda, da bi počival na servisu.

valentina pravi ...

Čudovite,VSE.

Čakamo četro,peto,...



lp