četrtek, 8. oktober 2009

Uhančkanje

Malo sem se še igrala s transferjem (a sem povedala, da mi je brez veze?!?) ... pa so nastali tile uhančki,
ki so mi mimogrede čisto všeč, rozicasti so tako kjut, rjavi pa tudi niso slabi.




Ogrlica je pa še v eni taki fazi, ko še ne vem, kako bo izgledala... tole mi ni všeč




Po mizi se mi valja kup malih bonbončkov, ki jim nisem
naredila luknjic, zdaj pa ugotavljam, da so premajhni za
vrtanje :((( Jih bom posksila nekako rešit, glede na to,
da sem se pošteno namučila pri brušenju.
Posted by Picasa

5 komentarjev:

Sonja pravi ...

No saj.. še dobro, da si se samo malo igrala in da tile transferji tebi sploh niso.. rabiš posvojiteljico?? Saj čist res niso za nosit :))))))))
Super so ti uspeli, oboji.. čeprav, saj veš, prvi so bolj moje barve :)
Oogrlica pa bo že dozorela, včasih se splača na stran dat :)

petrovka pravi ...

ogrlica bo zagotovo super, se že zdaj kaže, uhančke bi si pa s Sonjo krasno razdelile, po želji :))))))

Unknown pravi ...

uhančki so mega, sploh rjavi, mmmm...

lp, mka

Suzy pravi ...

Super uhančki. Rjavi so sicer bolj v moji barvi, roza pa so mi všeč vse razen barve :))) Ogrlica pa bo.

Hmm. Kako pa drugače vrtaš luknje? Imaš tisto fiksno mašino ali bolj ročno?

iris-irena pravi ...

meni je tale ogrlice že sedaj super!
pohvale tudi za ostale čudovite transferje.