torek, 20. april 2010

TRETJA :))))

torek,19.30 - 21.00 (raje malo dlje)
Sedim za mizo, ki sem jo prej pospravila, pobrisala, izpraznila - to ne delam ravno pogosto - ampak trenutek je bil temu primeren. Gledam v odprto škatlo, ki sem jo prinesla danes (pravkar) od Majde-žabice67-FIMOLANDIJE.

Izbiram, kombiniram, dajem nazaj, spet vzamem ven, razmišljam od katere je kakšna bunkica. Namenoma ne grem pogledat. Za vratom mi vsake toliko visi tamalčica, ki ji je strašno všeč zdaj ena, zdaj druga barva... Hm, tako kot meni. Naredim čudovito zeleno kombinacijo. Sedmih bunkic. Ena noče in noče zraven. Poskusim z rdečo, si vmes premislim in naredim oranžen izbor. Pa modre so lepe, v bistvu bi strašno lepo šle z mojo novo majico.

O čem govorim? O Klavdijinem izzivu. Tista Klavdija, ki čara s fimom. Naredi vedno nekaj, kar je lepo, nekaj posebnega in se strašno lepo sveti.
Škatlica pred mano je bila že pri Neži, ta jo je predala Majdi, Majda pa danes meni. Jutri bo šla menda naprej... menda...

bo, boooo, samo odločit se moram katere bom vzela ven. Dobi jo Mravljica Nataša.


22.00
Naredila sem kupček bunkic, ravno prav pisan, da mi je všeč. Kaj bo nastalo... pojma nimam, najbrž ogrlica, mogoče zapestnica.


Ko sem še enkrat pregledala, obrnila, pretipala bunkice, sem v škatlo dodala svoj kupček. Že prej sem ugotovila, da imam ogromno zalogo, dve sem vseeno naredila na novo.


V vrečkico je odšla ena, ki se na noben način ni hotela slikat.


Na sonce ne bom čakala. S slikanjem namreč. Nimam časa. Preveč sem neučakana. Škatla gre takoj zjutraj na pošto, da pride čim prej do naslednjice. Bo tudi ta težko čakala poštarja.

sreda,5.35
Ja, malo je zgodaj. Čakam našega mladega gospodiča, da se obleče, da ga peljem na kombi. Potem sledi bujenje ene, ki zjutraj ne funkcionira ravno najbolje. Ni po meni, tako kot (na srečo) sine. Jaz sem budna in polna planov. Danes iz čisto konkretnega razloga: Majda mi je včeraj posodila KNJIGO. Zato, da sigurno pride na kavo ;))))). Listam po njej in ugotavljam, da je tisto, kar sem sem in tja občudovala na netu po tujih straneh RES iz fima narejeno. No, sem vedela, da je, samo... Mislim res se da naredit. In čisto res moram vsaj kaj od tega poiskusit.
Predpriprave za delo vsebujejo nekaj pomembnih korakov (in s tem ne mislim branja navodil, tu vedno goljufam in moram kaj dodat ali po svoje sfižit), predvsem praznenje pisalne mize. Pa pospravljanje predala s fimom, pa z nožki, ravnilci... no, pa tudi tisto osnovno, od sesanja naprej. Pa pospravljanje gore papirja, ki je ostalo od čestitkanja. Pa najbrž bo treba pisalno(e) mizo(e) mal prestavit. Znam hitro pospravljat, če imam voljo. A ste vedele. kako imajo ene pospravljeno in urejeno svojo delovno sobico??? AAaaaaaaaaAAAAA. Saj bo moja tudi taka danes. Vse bom vedela kje imam. Prisežem.
Ajaaa, še to moram povedat: včeraj sem dobila čudovito kjutkano luškano ogrlico, seveda jo imam gor. Pa Pika je odnesla zapestnico in špangico. Bo danes važička. Tako kot jaz. Hvala Majda :))))))



9.30
Škatla je zapakirana, polepljena, v bistvu že nekje na pošti. Upam, da se ne kotali, postavlja na noge in na glavo, ne meče in ne mečka. Hm, upam...

Prvi del naloge sem opravila, malo z zamudo, a zato toliko hitreje. Drugi del sledi čez nekaj dni. Zdaj grem pa pospravljat.

The end

1 komentar:

katka pravi ...

Tele tvoje barve so tako zelo pomladanske, žive, živahne in mi na prvi pogled delujejo zelo lahkotne (lüftig).
Komaj čakam, da dobim tole škatlico ;)