petek, 21. januar 2011

Think .... rainbow


Na svojem blogu je Klavdija razpisala izziv
Posledica....  mavrično razmišljanje kljub turobni, hladni, deževni zimi in prav taki volji. Sem se zbrcala, počistila ostanke novoletnega papirčkanja in šla pregledovat zaloge fima. Na srečo sem šla kupit novega, ker je tisti, star, res star. Drobi se, trga, para živčke. Sem sklenila, da ne kupim novega, dokler ga ne porabim. Yeah, sure. No, še prej (enkrat lani), sem pa prav tako sklenila, da ne naredim nič novega, dokler ne spravim vseh bunkic v nosljivo obliko. So lepo pospravljene v tistem predalniku, z malimi predalčki...  pa poln je ;) Seveda je izziv izjema. Menda nimam takega preliva nikjer narejenega (nisem pa šla preverjat). Marjetičasta verižica je bila v mislih takoj, ko sem prebrala kaj naj bi naredila. Le...  nima preliva v celoti na enem delčku. Hm, vseeno velja?


Nastal je še kupček obeskov za ....  v mojem primeru za eno dolgočasno črno torbico 

 
 
...ali pa obesek za ključe

Pa za eno dolgočasno bele torbico



Še ena nostalgična, narejena podobno, kot moj prvi prvi fimo projekt.
 Priznam, tista prva mi je bolj všeč kot tale.  


Na pisalni mizi čaka še kupček bonbončkov, ki jih je treba zbrusit in polakirat, še nekaj obeskov, ki so nastali iz ostankov, pa dve klobasici z mavričnim prelivom, ki mi nista prav nič všeč. Moja marjetičasta mavrica pa gre na izziv. Klub temu, da nima celotne mavrice v enem koščku? To bo pa mamči povedala  :))))))))
(pa tista dva obeska tudi, če lahko, hehehehe, meni sta fuuuuuul všeč) 

 


Posted by Picasa

7 komentarjev:

Marjeta pravi ...

Čudovito. Mi je zelo , zelo všeč, najbolj pa še verižica.
Tudi jaz pogrešam sonce v letošnji zimi. Samo pogled na mojo mavrično kvačkanko okrog vratu se mi zdi, da mi da potrebno voljo in energijo. Neverjetno kako malo je treba pa je človek boljše volje.

Mª Reyes pravi ...

Es precioso. Me he hecho seguidora de tu blog y te invito a visitar el mio http://fimomanualidades.blogspot.com/ Besos desde España

Tanja E. pravi ...

Ta ogrlica je preprosto pravljično lepa, tudi fotografirala si jo zelo lepo, LP!

dunja pravi ...

Hvala punce :)

Biljana pravi ...

Zelo lepa,so se mi sline cedile že pri Klavdiji. krasno.

čarovnička pravi ...

ojla, tale zadnja je pa zakon .. tko minimalistična .. pa vseeno oh in sploh ..:)))))))))

Marjeta pravi ...

Svetujem ti, da pokukaš na moj blog, tam te čaka presenečenje.