sreda, 7. december 2011

Kopiranje



Ko sem danes pospravljala po kuhinji, gledala ostanke fima in razmišljala, kaj naj naredim iz tega kupa, sem se večkrat spomnila na naše prepire, kje je kopiranje in kaj ne. Če je kopiranje to, da narediš točno tisto, kar je naredil že nekdo drug – iste barve, material, tehnika – potem kopiram ne. Niti ne znam. Če pa…

Na računalniku imam shranjenih ogromno voščilnic, sličic nakita, raznih škatlic in drobnarij, ki sem jih kopirala v trenutku, ko sem vzdihnila : To je pa meni takoooo všeeeč. Zdaj premišljujem, da bi bilo vsaj kdaj pametno zraven zapisat s kje je slika pobrana. Tiste sličice preletim, ko se lotevam kakega novega projekta, pa ne vem kje začet. Ja, pa nekaj jih je celo po omarah nalepljenih. Wish lista tistega, kar bom znala, ko bom velika.
Tole recimo…
Moj nakit
…bi prav lahko bilo kopiranje. Vsaj približno videno drugje. Kje, se ne spomnim več, sem pa prepričana, da bo marsikatera lahko rekla: O, takele sem pa videla pri…
Zdaj me čaka lakiranje, vrvičanje – najbolj osovražen del nakitkanja.

No, vseeno sem se lotila nečesa samo mojega Smeško, ki mežika 
Tegale ne zna nihče kopirat, še jaz ne. Lahko mi pa pride pomagat, še nisem končala
DSC05651

Ni komentarjev: