ponedeljek, 19. marec 2012

Jaz blogerka

 

Pol objav začnem z opravičilom, da se preredko javljam. Saj se res, ampak …  hja, nimam prav nobenega opravičila. Niti kake slikice nimam za pokazat. Slike kakega izdelka, mislim. Saj drugače smo kar nekaj stvari počeli… smučali, drsali, igrali košarko (ja, še jaz, sem res res morala)…  bili na kupu rojstnih dni, izletov, pospravili vrt, pa še kaj

Moja mala sobica je bila že pospravljena, že nekaj dni se hodi spet pospravljat (no, sem vmes vseeno malo prčkala, a ni še nič za pokazat)

Moj tek čaka na lepo vreme (danes je edini dan, ko je bilo mal dežja, hehe) – ok, čakam na malo več toplote

Moje večno hujšanje spet traja, tokrat že cele 4 (ŠTIRI) dni

No, ampak tole moram povedat. Danes imam sadni dan. Me je skrbelo, kako bom revica lačna Smeško . Zvečer sem dala v kozarec vode tri slive, za zjutraj. Zjutraj sem jih pojedla, popila vodo. In ne, nikol nimam težav s prebavo. Dan sem preživela v radiju +-10m od WCja. Ne par ur, ne dopoldan…  CEL DAN. Upam, da bo jutri bolje.

ZATO ni pospravljena sobica in ZATO nisem šla danes teč/i/t      Kakšen smotan glagol

 

IMG_0138IMG_0080

IMG_0053IMG_0044Fotografija0841

DSCN1030no, mal sem vseeno ustvarjala

Ni komentarjev: