ponedeljek, 30. marec 2009

O zarečenem kruhu

****************************************************************************

Tam nekje v eni temi sem pisala o tem, da kak mesec ne bo nobene torte... hm... že takrat sem zraven sama pri sebi rekla: to bo pa težko (beri: eden bo tečen brez večje doze sladkorja)


V roku 14 dni sta nastali dve ajdovi torti - recept je bil v eni reviji, med časopisi, pa sem ga prav hitro prepisala, ker je bil brez pšenične moke. Dobra tortica, brez kompliciranja, nič nadevana, zraven daš žličko marmelade in je njaaaamiiii

Kmalu po tem sem dobila še recept za kremšnite in ... seveda, spet malo po moje, ampak je vseeno še vedno kremšnitaOtroci so pravkar pojedli zadnji kos, pomila sem pekač, Nejc pa je prinesel eno vrečko jabolk. In jaz spet pečem... tokrat nekaj z jabolki.
Slikica bo, ko bo pečeno, načeto... upam, da ne bom prepozna

Če zadnje čase nič ne fimam, nič ne dasam, nič ne papirčkam... vsaj pečem





Še eno slikico
bom danes dodala
Tole sta naša peseka, Sam in Luna. Sama smo danes dali uspavat, bil je res že star, bogi, komaj je še hodil. S Filipom sva ga kupila (no, on ga je), ko sva se komaj dobro spoznala. Je bil priden kuža, včasih kako noč glasen, nikoli pa ni naredil nobene škode, za razliko od tele tamale pesike, ki najde vsako pozabljeno malenkost in jo prežveči. Najbrž bo Lunčiki malo dolgčas, ko bo morala sama spat. Papa Sam...

1 komentar:

david santos pravi ...

Really beautiful posting! I love dogs. Very cool!!! Have a nice weekend!