sobota, 21. marec 2009

preprosto, hitro, dobro

*************************************************************************************




Lotil se me je en čuden škratek prehladek. Glava boli, a danes sem že mnogo bolje...
končno. A več kot obvezno kosilo in cunje prestavit z enega stroja v drugega, se mi čist res ne da.


In ker sem se naveličala vedno pečt kruh in kruh in kruh, sem tokrat za večerjo naredila preprosto pecivo...
recept je s kulinarike

KOKOSOVO PECIVO
3 jajca
1 lonček sladkorja
1 vanilin
1/2 lončka olja
1 1/2 lončka moke
1 pecilni
1 navaden jogurt

v tem vrstnem redu zmiksano testo, ga ulijemo v pekač
pečemo 20 minut na 175°

še toplo premažemo z marmelado in posujemo s kokosom

pojemo ... tudi še toplo


Slika je od naslednjega dne, ko smo ugotovili, da nam je ati pojedel zadnji košček in je bilo treba spečt še enkrat, da bo za zajtrk :)))))

3 komentarji:

Biljana pravi ...

njami...

Barbi pravi ...

U, hvala za recept! Zgleda slastno. :)

Moni pravi ...

Mnjam, hvala za recept! Lp, Moni