sobota, 23. julij 2011

Dragi dnevnik…

Ste tudi vi tako naslavljali svoj zvezček pred leti?
Pri meni je bilo ponavadi nadaljevanje nekaj v stilu: že dolgo nisem nič napisala…  hehe, znano? Menda mi je ta vzorec pisanja ostal.


tole direktno objavljanje na spletu mi je delalo preglavice od vsega začetka, predvsem objavljanje slik je bilo … grrrrrrr
In zdaj končno lahko objavim goro slik, ne da bi zraven izgubila kup živcev in časa. Jupiiiiii
In zdaj končno lahko naredim en hiter lauf, menda od novega leta naprej Smeško

DSCN0658Tam okrog novega leta je vedno čas za družinska srečanja. Z goro rojstnih dni v tistem času, je naša familija prav gotovo rekorder. Naši najmlajši malčki palčki so teh srečanj najbolj veseli.
DSC04257Tale slika je iz enega izmed plesnih nastopov
DSC04324Morje … februarja. Zgleda mrzlo, in verjemite, tudi je
DSC04314DSC04336DSC04361
DSC04364DSC04367Maškare, muca in plezalec…
DSC04401…pa na isti dan, rojstni dan Smeško
DSC04809DSC04826Začel se ja čas za piknike
DSCN0839Fotografija0285Še en plesni nastop
Fotografija0288Čas za….   učenje
Fotografija0298Trening … za sladoled, namreč. Tisti dan še bunda, naslednji dan v kratkih rokavih
Fotografija0308Fotografija0374Fotografija0413
Predprvomajsko morje. Luštno je bilo
IMG_0246DSC05554IMG_0005IMG_0041IMG_0175Kres, naša že kar stalna lokacija, prav fajn je tu gori. Predvsem, ko moški kuhajo Smeško A samo meni dišijo tele pice? Bo treba na zajtrk
IMG_0316Nesreča nikoli ne počiva
P6150037Obletnica mature… peta, šesta …menda Smeško, ki mežika
Fotografija0513Peskovnik, sestrična in bratranec. Imamo se fajn
IMG_0334IMG_0367IMG_0387IMG_0414
S Piko sva šli na morje. Jutra, dnevi, večeri, vse je bilo krasno. Pa družba tudi




Smeško
Fotografija0582Fotografija0627Fotografija0594Fotografija0544Fotografija0559Fotografija0639
Čatež. Tokrat smo z otroci za dopust izbrali nekaj drugega. Tim je bil zadnji dan že malo naveličan, a vseeno, je bilo prav fajn. Kopanje, tobogani, sprehodi, sladoled, pica in pomfri… vse je na dohvat ruke Smeško
Bomo še šli Smeško

Moja sobica čez cesto ta čas sameva, ne vedno, a večinoma. Smo nakitkali z otroci, naredila nekaj nujnorabimjutri škatlic in voščilnic, a nič ni prišlo do aparata (na telefonu, da opravičim ne ravno najboljše slike)
Še to moram povedat:
 Smeško še vedno (beri: ŠE VEDNO) sem pridna in hodim laufat. Kako to izgleda, bom povedala, ko me ne bo sram priznat, da sopiham kot lokomotiva, pa da mi celo uspe pretečt 2 minuti, pa da bi možek, z berglami, z lahkoto lovil moj tempo.
Zdaj pa kavica in zajtrk, v (novo) skrinjo po meso za kosilo, pospravit v omare cunje od počitnic, kosilo…
… potem… potem….  knjiga, kofetkanje, perlice?? 
Kdo ve…

1 komentar:

Andreja pravi ...

Krasna foto reportaža. Lepo se imate in takšne utrinke vedno z veseljem pogledam.