nedelja, 11. september 2011

Zadnja poletna potepanja oz. beg pred vročino

 


Fotografija0688Šola se je začela, zunaj pa je še vedno vroče. Noro vroče. Jutra so prijetno hladna. Mi je prav žal, da na jutranji tek med tednom ne morem prej. Preden se oba smrkca odpravita od doma, je ura že pol osmih. Pa kar čez devet, ko se vrnem. Posledica…  danes – V NEDELJO, sem vstala ob 6h in šla tečt. Kriza. Z dolgimi hlačami in dolgo majico. Pa še zeblo me je na začetku. No… Luni je bilo vroče SmeškoSmeško




IMG_0098


Ko je bilo najbolj vroče, takrat sem jaz ležala v postelji z vročino, sta se smrketka in ata Smrk pridno namakala v bazenu. Skoraj vsak dan, pozno v noč, dokler ga niso izpraznili gasilci.
IMG_0084


IMG_0077IMG_0246fotografija0671_001
Mohor    Z avtom ali peš, kakorkoli. Tudi tole žurko z bazenom sem takrat, ko je bilo baje najboljš, izpustila, pa nadoknadila naslednjič, in naslednjič, in…


IMG_0343Fotografija0677IMG_0350IMG_0357
Kotiček ob Kokri. Tu se da preživeti tudi najhujšo vročično moro. Zavitek čevapčičev, še bolje, ribic, ki jih kupiš ob poti v ribogojnici, krompirjeva solata, nekaj steklenic vode. To je to. Za zahtevnejše še ležalnik in knjiga.
PS: v vodo ni treba (je ledena), oddaljenost meter ali dva od reke, zagotavlja prijetno počutje od jutra do večera.


IMG_0006
Kranjska gora. Kako je bilo tisti dan vroče, pravijo vsi. Tudi nam je bilo, a prav gotovo ne zaradi sonca. V bistvu je bilo pod hribi pral luštno toplo.
Ampak mi… blazni športniki (se oproščam izjemam), smo se odpravili proti Italiji.



IMG_0033
Prevozili smo dobrih 42 km, tudi naša smrketka, čeprav je proti koncu padla in si zvila roko. Prav pridno je brcala, edino najhujši klanci so jo zdelali, tam je šla peš, ali pa je pomagal ati, ki je gonil kolo, nesel največji ruzak, zraven porival še en bicikl in tamalčico gor. Jaz priznam, da sem komaj prišla gor, ampak dol pa nisem stopila. Trma pač.
IMG_0073

Naslednji dan me ni bolela niti rit Smeško, ki mežika




IMG_0417IMG_0453IMG_0437IMG_0445
Volčji potok. Smo se izognili najhujši gužvi in se odpravili na sprehod skozi gozdiček. Luštno. Če bi živela bližje, bi sigurno kupila letno vstopnico.

Ni komentarjev: