ponedeljek, 1. avgust 2011

ZBILJE

 

Ja, včeraj mi je uspelo it Smeško. Sem morala možeka poklicat, če misli prit domov. Seveda, dobila sem ga ravno kakih 100m pred hišo. VEDNO se mi to zgodi. Tudi naslednjič, ko bom čakala še pol ure dlje, potem bom pa vseeno poklicala, bo on ravno pred vrati. GRRRRRR

Imela sem ravno še toliko časa, da sem lahko skočila na kolo in si med brcanjem spucala glavo. Že skoraj eno leto je, odkar sem bila zadnjič tam. V Zbiljah (na Zbiljah?). Na travniku ob cesti je bila parkirana cela gora avtomobilov. Danes ni Zbiljska noč! Ali pa?! Ni. Predolgo me ni bilo, lokalček ob vodi (ki je mimogrede čist zelo fejst luštkan), ni več edina stvar tam.

Fotografija0649

        Neeeeeee

Tole je delček likovne tržnice Smeško bom kar malo reklame naredila

KUD Zbilje vabi na LIKOVNO TRŽNICO OB ZBILJSKEM JEZERU,
ki bo v soboto, 30. julija in v nedeljo, 31. julija od 12. do 19. ure
pri otroškem igrišču ob Zbiljskem jezeru.

Potrebujete unikatno darilo za obletnico, rojstni dan, rojstvo, poroko ali pa
samo spomin na Zbilje? Želite popestriti otroško ali dnevno sobo?

Na likovni tržnici ob Zbiljskem jezeru dobite avtorske slike profesionalnih in ljubiteljskih
slikarjev po ugodni ceni. Člani likovne sekcije KUD Zbilje bodo na stojnici predstavili
  svoje izdelke in jih ponudili za prodajo. 

LIKOVNA TRŽNICA OB ZBILJSKEM JEZERU bo potekala vsako soboto in nedeljo,
od 16. julija do 7. septembra od 12. do 19. ure
.
Ljubitelji umetnosti in lepih reči toplo vabljeni!
V primeru dežja tržnica odpade.
Delovanje KUD Zbilje soomogočata občina Medvode in JSKD.

 

Poleg tržnice je prenovljeno otroško igrišče, na potki se gnete množica sprehajalcev.

Fotografija0650       Fotografija0652

 

Po jezeru plava jata labodov in rac,                                pa ena mala jadrnica

Fotografija0655      Fotografija0657

 

Na drugi strani potke pa je travnik, kjer družinice in parčki sedijo na odejah, malicajo, kartajo, nekateri igrajo nogomet, badminton… Nekateri pa pijejo hladno pivo ali ližejo sladoled.

Fotografija0658      Fotografija0659

Prav lepo je urejeno.

 

Ampak priznam, da mi je bila tista jasa bolj všeč, ko sem na lepo nedeljsko popoldne na njej sedela sama, frekvenca sprehajalcev je bila mogoče dva ali trije na uro.

Kje so tisti časi

 

1 komentar:

Sonja pravi ...

Tudi mene gneča tam malce odbija. Ampak tole sobotno dogajanje pa bo premagalo odpor :) Pridem pokukat :)
Hvala za info.